Oct 15, 2010

Vabandan, et olen blogi natuke hooletusse jätnud. Pole olnud lihtsalt seda aega, et kirjutada siia :)

Mõtlesin, et räägin erinevatest karvaeemaldus meetoditest. Mis puutub jalgadesse siis usun, et parim meetod on siiski raseerimine.

Ma ükskord proovisin veet'i spreid(pildil), mis tuleb jalgadele lasta ning siis spetsiaalse kaabitsaga eemaldada. See oli jube kogemus :D Karvad tulid küll jalgadelt ära, aga see pigem põletas need ära.

Ma olen kasutanud ka Leocrema vaharibasid, kuid need ei sobinud mulle üldse. Esiteks see geel, mis seal peal on jäi naha külge. Ning seda oli nii raske maha saada.

Vaharibasid on hea kasutada kulmude piiramiseks. Sest mõned kulmukarvad on nii heledad ja peenikesed, et neid on raske märgata. Mina kasutan vaharibasid just kulmude keskelt karvade eemaldamiseks ja ka kulmude all.

Parimad vaharibad, mida ma olen kasutanud on Sally Hanseni vaharibad(pildil), millega on kaasas ka hooldav õli. Need ei maksa palju(179.-) ning see geel ei jää naha külge. See hooldav õli rahustab naha maha ning ei jäta seda kihelema.


Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty

4 comments:

Anonymous said...

Olin nagu jesss,et selline uhke teema aga pettusin nüüd, see oli nii lühike, et ei jõudnud lugema hakatagi,kui oli läbi :D

EstonianBeauty said...

Tuli tõesti lühike. Kuid rääkisin vahenditest, mida ise olen järele proovinud. Aga ma üritan pikemalt järgmine kord kirjutada ;)

Mari said...

Olen vahatanud salongis ja kodus, kreemitanud, kuid raseerimisel olen hetkel pidama jäänud. Epilaatorit tahaks aga küll..

Kusjuures mu kunagine kosmeetik keeldus mu kulme vahatamast, kuna ütles, et aja jooksul venitab see silmalaud välja. Ei ole julgenud seetõttu seda iial teha ja kasutan pintsette edasi :)

EstonianBeauty said...

Olen kasutanud epilaatorit, kuid ei jäänud rahule. Olen mõelnud raseerimisaparaadi soetamisele.

Eks kindlasti ka kitkumine mingil määral venitab silmalaugusid ning kitkuma peab ju tihemini.