Feb 12, 2011

DKNY, Skin Benefits, Oriflame

Toon välja mõned arvamused erinevatest toodetest ;)

Pooriplaastrid.Olen kasutanud mitmeid pooriplaastreid. Nina, lõua ja otsaesise omi. Kuid ükski neist minu meelest ei toimi. Kõige viimane, mis ma ostsin oli Skin Benefits'i omad. Pettusin jälle ning arvatavasti pooriplaastreid küll enam ei osta.


Oriflame Hand Creme for Dry Hands. Parim kätekreem , mida kasutanud olen. Sellel on nii hea lõhn ning ta sisaldab magusat mandliõli. See on väga niistav, kuid ei jäta nahka rasvaseks nagu paljud kreemid. Soovitan seda proovida :) Hea ning taskukohane.


DKNY Be Delicious Fresh Blossom parfüüm ja dušgeel. DKNY firma tooted on mulle üldse meelepärased. Näiteks teevad nad nii ilusaid naiste käekellasid.


Parfüüm on tõesti hea ning värske lõhnaga. Ma tean, et paljud kasutavad talvel tugevamaid või vängemaid parfüüme. See ei ole nii vänge, ning sobiks paremini kevadeks. Muidu kasutan ma Armandi Diamons lõhna juba aastaid ning see on mu lemmik lõhn. DKNY dušigeel on natuke magusama lõhnaga ning samuti väga hästi lõhnav. Komplekti hinda ma ei tea, sest see oli kingitus. Ise ma tavaliselt väga kalleid dušgeele ei osta. Kuna ma ei näe sellel mõtet, sest minu arust on nad kõik sarnased. Ning siis valingi pigem lõhna järgi dušigeele. Ostan dušigeele endale Body Shopist.


EstonianBeauty ;)

2 comments:

Another day, another drama. said...

Kui palju need pooriplaastrid maksavad ning kus neid müüakse ?

EstonianBeauty said...

Täpset hinda ma ei mäleta, aga vist jäid need kuskile 100 krooni juurde :)