Sep 14, 2011

Pärnu

Hei,
Käisin laupäeval Pärnus üle pika-pika aja. Viimati saigi lapsena seal käidud, kui seal veel tivoli oli :P
Igatahes käisime õigel päeval, sest ilm oli meeletult ilus. Tallinas sadas kohutavalt vihma, aga kui Pärnusse jõudsime oli seal ilusaks läinud. Ning rannas olid suuuured tuulelohed. Pole nii suuri näinudki oma silmaga. Ma ei teagi miks need olid. Äkki oli Pärnus kultuuripäevad vms?
Nüüd hakkan ma kindlasti tihti nädalavahetuseti seal olema, sest mu õde kolib oktoobrist sinna.
Rand on seal küll ilus. Igasugused huvitavad kiiged..Ma ei imesta, et paljud suvitavad seal :)
Kesklinn on väga kaunis.
Viimasel pildil on ka purskkaev, mis vahepeal purskab ning siis jälle ei purska.
Pildid on tehtud mu telefoniga nii, et kvaliteet pole just kõige parem..

EstonianBeauty ;)

No comments: