Dec 12, 2011

Mini haul

Hei! Näitan, mis ma ostsin. Nii, et see on mini-mini haul.
Ostsin ainult kaks asja.
Ma ostsin Dove Visiblecare dušigeeli. Seekord siis teistsuguse. Eelmine kord oli mul renewing nüüd ostsin brightening dušigeeli. Ma olen maininud seda dušigeeli mitu korda siis blogis juba. Väga hea, kindlasti soovitan. Allpool siis pildid ka :)




Ma ostsin veel ühe vene juuksemaski, mis on jube hea! Ma kasutasin seda vanasti koguaeg, kui ma veel õismäel elasin. Sest seal on üks väike pood, kus neid müüakse. Nüüd ma eriti ei satu sinna. Aga ükspäev käisin ja kasutasin juhust ära ning ostsin endale selle juuksemaski. Esiteks see juuksemask on väga heade koostisosadega ning ka väga odav. See oli 1,80 või 2,80 eurot.


Ning allpool ka pildid ;)













EstonianBeauty

2 comments:

Anonymous said...

Kus täpsemalt seda juuksemaski müüakse?:) Ning kuidas sa seda kasutad?

EstonianBeauty said...

Mina ostsin selle õismäelt. Samas majas, kus asub säästumarket ja sabo seal on ka väike kosmeetikapood-sealt ostsingi :)
Ning kasutan ükskord nädalas ning hoian juustes umbes 30 minutit.