Mar 8, 2012

LUSH No Drought

Hei,
ma olen alati väga skeptiliselt suhtunud kuivshampoonidesse. Kuid ma olen väga rahul, et lõpuks ostsin selle endale. Minu arvates see siiski ei asenda tavalise shampooniga pesemist, kuid värskendab juukseid pesude vahepeal. Mina ostsin enda oma LUSH poest ning selle hind oli 8,50euri. See on pulber, mitte sprei. Väga odav, arvestades seda, et sellest pudelist jätkub väga kauaks ajaks.
Sellel on imehea lõhn, meenutab sidrunit-greipi. Ning see annab juustele ka kohevust juurde.
Alguses tuleb seda siis pähe raputada, natuke oodata. Ning hõõruda juustes laiali ning siis juuksed läbi kammida. Juustes tuleb see hästi laiali hõõruda, sest muidu võivad juuksed hallikaks jääda.
Ma olen kuulnud, et see sobib ka väga tumedatele juustele. Aga ei luba midagi :)
Mina soovitan küll seda ;)

No comments: