Sep 3, 2010

Mereneid pood 1.osa

Need tooted millest hakkan rääkima on kõik ostetud mereneid poest ja ma teen selle postituse kahes osas, sest muidu veniks postitus liiga pikaks. Mereneiu poes käisin esimest korda ja see on minu meelest Tallinnas üks parimaid poode, kus osta küüne jaoks vajalikke tarbeid. Samuti on seal hea hinna ja kvaliteedi suhe.

Ma ei hakka kõikidele toodetele pilte panema, sest tegelikult on need http://mereneid.ee/lakid_olid/ kodulehel kõik olemas.


Star nails by UNITED BEAUTY – BASE COAT 40kr (Kaitseb küünt tugevat värvipigmenti sisaldavate lakkide eest. Muudab küünepinna matiks, mis järel muutub laki värv intensiivsemaks. Aitab küünelakil kauem peal püsida.)

Kandsin seda küüntele ja kui see ära kuivas siis oli küüneplaat täiesti matt, nagu polekski aluslakki peal. Ning ta koostis oli ka väga hea ning lihtne oli seda küüntele kanda.



Mereneid sari – sidrunilõhnaline õli 30kr ; Star nails by UNITED BEAUTY – Cuticle remover 40kr

Ma ostsin õli ja küünenaha eemaldaja. Nii palju kui ma olen kasutanud küünenaha eemaldajaid siis minu meelest need ei mõju nii hästi kui peaks. Kõige parem on kasutada küünenaha õli ja lükata küünenahad tagasi. Küünenahaõli kasutan ma igakord, kui küünelaki küüntelt maha võtan.
2.osa ma panen paari päeva pärast üles :)
Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty


No comments: