Dec 10, 2010

Parim juuksemask!

Parim juuksemask, mida proovinud olen. Olen lugenud, et paljud teevad muna maski juustele ja nüüd proovisin ka ise ära.


Mina teen nii:
Võtan 2-3 vedelat muna kollast(oleneb siis juukse pikkusest ja paksusest) ning lisan hulka natuke oliiviõli. Segan ära ja määrin niisketesse juustesse. Ning siis mässin juuksed toidukilesse ja pähe panen veel rätiku turbanisse. Hoian kuskil 30 minutit ja siis pesen šampooniga maha. Ma teen seda kuskil kord nädalas.

Kindlasti tuleb meeles pidada, et maski maha pesemiseks tuleb kasutada jahedamat vett. Kuuma veega jääb muna juustesse kinni.

Ning mu juuksed pole läikinud kunagi nii palju, kui peale seda maski. Ma ei ütleks, et ta juuksed eriliselt pehmeks teeb, kuid läikima lööb küll.

Tõesti soovitan kõigil ära proovida!


Alguses ma segasin ka juurde natuke mett, kuid minu juuksed tegi see küll kuivaks. Aga paljud pidid koos meega tegema. Ma soovitan mõlemad variandid läbi proovida.
Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty

No comments: