Jul 3, 2011

Geelküüned

Nii otsustasin siis ka geelküüned paigaldada. See suur geelküünte buum on küll möödas, kuid ma olen alati tahtnud neid proovida. Mis mind nö tagant lükkas oli see, et mu enda küüned hakkasid murduma ja ma ei saanud enam küüsi pikemaks kasvatada. Ma ei pannud küll väga pikki, kuid enne hooldust on nad juba küllaltki pikad sest geelküüs kasvab koos enda küünega.


Geelküüned iseenesest rahaliselt kallimaks ei lähe, sest hooldus on 1-2x kuus. Kuid enne ostsin ma selle asemel pidevalt uusi küünelakke ja muid selliseid asju.


Geelküüne plussideks on kindlasti see, et need on tugevamad kui oma küüned ja nende sääsatb aega maniküüri pealt.


Miinusteks on võibolla see, et 2-3 nädalat on täpselt ühesugused küüned - disain ei muutu. Ning samuti ei pidanud ka kõikidele sobima st, et oma küüs hakkab geeli hülgama.


EstonianBeauty ;)

No comments: