Nov 17, 2011

Organix Shea Butter shampoon ja palsam

Hei,

Ostsin organixi tooted endale juba septembri alguses ja oled neid jõudnud kasutada umbes 3 kuud. Uurisin natukene ka koostisosi.
Organixi shampoonid ja palsamid on sulfaadi ja parabeenide vabad. Selles mõttes on need küll head ja kasulikumad, kui paljud muud shampoonid. Kuid kindlasti ei saa väita, et nad on vabad nö halbadest ainetest.
Kaubamajas on müügil organixi tooteid küllaltki vähe võrreldes, kui palju erinevaid sorte veel organixil pakkuda on.
Minu meelest on see shea butteri variant kõige parema lõhnaga. Teised, mis meil siin kaubamajas müügil on jubeda-jubeda lõhnaga.

Samuti meeldib mulle shampooni koostis. See ei ole nii vedel, kui paljud shmapoonid. Selle koostis on paksema geeliga sarnane, mis mulle meeldib väga.

Koostise mõttes on ta parem võrreldes shampoonidega, kus on sees näiteks SLS või SLES. Shampoon sisaldab Disodium Laureth Sulfosuccinate´t. Nime poolest võiks arvata, et see on sulfaat, aga see ei ole. Ta ei imbu naha sisse nagu SLS või SLES ning ta on õrn nahale.
Kuigi seda on shampoonis sees 21% on ta nahale parem.
Cocomidopropyl Betaine ja Cocomidoprpyl Hydroxysultaine on aga allergiat tekitavad ained ning ka küllaltki kahjulikud. Nad on paksendajad ning neid kasutatakse selleks, et juuksed ei läheks nii õelda elektrit täis. Ning samuti panevad need ained shampooni vahutama.

Vahepeal oli mul probleem, et juukseotsad olid hästi kuivad ning need tooted tõesti niisutavad küllaltki hästi. Kõige suuremat mõju olengi otstes näinud, sest need on niisutatud.
Mulle meeldib selle shampooni lõhn ning siiski parem, kui teised mida proovinud olen.
Kindlasti soetan endale veel need :)





EstonianBeauty

No comments: