Apr 16, 2013

Kevad uutes küünelakkides

Hei!
Mul läheb kevadega ka kohe tuju paremaks! Sai jalutamas käidud järve ääres - mõned pildid ka:
Mul oli hädasti vaja uusi küünelakke, sest mu kapis olevad otsustasid korraga kõik vanaks minna! Tegelikult lihtsalt vahepeal olid küüned ainult nude tooni peal siis unustasin oma värvilised ära :) Aga ilmad on kevadisemaks läinud ja päike juba soojendab ning sellega tulevad kaasa ka värvid riietes ning ka küünelakkides. Niisiis ostsin need klassikalised esialgu, kuid mu kollektsioon vajab kõvasti täiendamist veel :)
Ma olen väga-väga rahul bellaoggi lakkidega! Need on piisavalt paksu koostisega ja üle kahe kihi pole kindlasti vaja, kui sedagi. Ning nende hari on nii mõnus ja sellega on lihtne lakkida. Need lakid meenutavad mulle Bourjoisi faux onglesi lakke, mida ma armastan!
Üks on punane, mis ei tohiks ühegi neiu kollektsioonist puududa ;) Bellaoggi lakkidel ei ole nimesid, aga on numbrid ning see on nr. 17. Kui ma paneks sellele nime siis see oleks Cadillac red :P Sest kui ma lakkisin sellega siis tuli selle värviga meelde kohe vanas stiilis Cadillac
Ning siis ostsin sellise kommi värvi roosa, mida ma jumaldan küüntel. See on toon 11
Ostsin ka veidi tumedama küünelaki, mille kohta ei saa just õelda, et see on kevadine värv. Aga see on nii kena ja viisakas küüntel. Ning nagu ka laki nimi ütleb siis see on selline ilus šokolaadine toon :) Ning ka särav! :)
Wild&Mild Hot Chocolate 012



No comments: