Aug 22, 2010

Naturaalharjastega hari; BIO+ tooted

Naturaalharjastega hari on kindlasti kasulikum juustele, kui plastmassist. Kuid pigem sobib see nendele, kellel on õhukesed juuksed. Kuna mul on paksud juuksed siis pean selle harjaga salk-salgu haaval kammima. Võibolla on paksematele juustele selline hari parem, kus on need tavalised plastmassist piid(või puidust) ja ka naturaalharjased segamini.
Kuid juuksed on pehmemad ja läigivad rohkem. Naturaalharjastega harja ostes peab jälgima, et need ikka on naturaalsed harjased, sest mõned on nailon harjatega. Mina ostsin enda oma trade house´st, mis asub pro kapitali ärimajas. See on kandiline ja oli teistest suurem ning maksis 180krooni. Kuid väiksemad olid odavamad. See tundub võibolla palju harja eest maksta, aga samas sa kasutad seda pikka aega ja see on juustele parem.

Cutrin BIO+ original - Active care
Ma ostsin selle trade house’ist see maksis allahindlusega 90krooni. Mõtlesin, et proovin ära. Toode teeb, mida lubab. Ma ise ei kasuta seda, sest pikkadele juustele on seda raske panna. Aga ma olen seda oma elukaaslasele peanahale määrinud. See võttis kõõma ära nädala ajaga. Kui lõpetada selle kasutamine siis võib probleem tagasi tekkida, sest tavaliselt nende kõõma ravivate vahenditega on nii. Kuid seda kasutades toimib see väga hästi. Sellel ainel on väga vänge lõhn, mis õnneks külge ei jää. Alguses on seda tunda, aga see lõhn kaob ära.Cutrin BIO+ original – Balance balsam
Selle ostsin samuti trade house’ist ja see maksis allahindlusega 90krooni. Ma olen kasutanud seda päris mitu korda. Sellel pole eriti meeldiv lõhn, kuid samuti see lõhn ei jää juustele külge. Hea asi selle palsami juures on see, et teda pole raske juustest välja loputada, kuid samas ta ei tee juustele midagi. Pigem tegi ta juukseotsad kuivemaks.



Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty


No comments: