Aug 11, 2010

Sony Ericsson x10 mini

Tere!Ma alguses kartsin xperia mini keerukust, sest ta on kõige väiksem telefon puutetundlike telefonide hulgast. Ma üldse pelgasin neid puutetundlike telefone. Aga nüüd, kus olen seda kasutanud siis saan õelda, et see on palju-palju mugavam kui klahvidega telefonid. Samuti teeb ta ka väga teravaid pilte telefoni kohta. Xperia mini sobib tõesti pigem neile kellel on peenikesemad näpud, sest ta on hästi pisike. Nii, et pigem telefon naistele.Tal ei ole kaasas ka seda pulgakest, mis mõndadel puutetundlikel on. Ise kahtlesin xperia mini ja htc t333 vahel. Xperia valisin välimuse põhjal, sest näitajad on praktiliselt samad. Xperial on rohkem värve ja htc t333 tugevam aku. Htc t333 pole ka raadiot, kuid tal on see pulgake kaasas jällegi. Mu elukaaslane jällegi ei suuda kuidagi seda telefoni kasutada, sest vajutab koguaeg kahte nuppu korraga(väiksed nupu kohad telefonil) :P Ma olen küll väga rahul selle telefoniga.


Ma tean, et see postitus ei kuulu küll ilu teemade alla. Kuid samas, kes otsib endale telefoni praegu siis võibolla see postitus aitab ;)



Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty

No comments: