Aug 12, 2010

Tere! Soetasin endale 2 uut huulepulka ja minu arvamus nendest allpool ;)
Esimene huulepulk on Maybelline watershine carats – Posh Peach 433. Ta on väga soe ja virsiku värvi toon. Kuid sära on selles huulepulgas liiga palju. Värvi polegi eriti, pigem jätab huultele sädeluse lihtsalt. Seda ma eriti ei kasuta. See huulepulk sobib ideaalselt noortele tüdrukutele, kes ei kanna veel tumedamaid huulepulki. See maksab poes kuskil 100krooni.
Teine on Oriflame triple CORE lipstick – Explosive Pink(pildil). Alguses, kui nägin seda siis mõtlesin küll, et see on liiga tume ja ei sobi mulle üldse. Kuid see tundub tumedam, kui huulte peale jääb. Ning ta lõhnab nii hästi! Nagu komm või magus näts. Ta ei jäta huuli kuivaks ja ta püsib küllaltki hästi peal. Värv kulub maha siis, kui sööd. Kuid vahepeal näksides jääb värv ilusti peale. Põhimõtteliselt kuni söömiseni on huultel ilus toon peal. Ning see huulepulk pole üldse kallis ka. Ma täpselt ei mäleta, aga ta vist maksis alla saja, viiekümnega midagi vist.
Ta jätab huultele väikse sädeluse. Mulle meeldivad pigem ilma sädeluseta ja praktiliselt matid huulepulgad. Huuleläikeid kasutan ma ka väga vähe ja eelistan värviga huule palsameid või paksema koostisega läikeid.

No comments: