Jan 22, 2012

Mõned uued asjad

Hei!
Näitan Teile paari asja, mis jõuludeks sain ja mida ise endale ostsin. See postitus tuli väikse hilinemisega arvestades, et jõuludest on juba kuu aega möödas :)
Mulle meeldib selliseid postitusi lugeda ja ma tean, et ka paljudele teistele meeldivad sellised postitused. Ma ei hakka väga detailselt toodetest rääkima, et pigem räägin nendest siis kui olen ka neid proovinud :)

Alustan nendest asjadest, mis kingiti mulle jõuludel sõbrannade poolt.
Üks asi, mis ma sain oli siis kosmeetikakott, mis näeb väga ilus ja naiselik välja. Mulle meeldib, et ta väljast on tume-tume sinine ja seest heleroosa. Kosmeetikakoti sees oli Oscar de la Renta keha niisutaja ning ka mini lõhn.
Siis sain ka uue ripsmetušši. See on Sublime de Chanel. Ma olen mõelnud tükk aega juba uut proovida, seda ma veel proovinud ei ole. Aga kui proovin siis teen ka postituse ;)





Sädelev küünelakk, mis sobib hästi ühevärviliste küünelakkide peale.

Samuti tuli Clarinsi kotiga ka clarinsi tooteid kaasa. Pean need lähi ajal kindlasti läbi proovima, aga ootan kuni mu praegused tooted otsa saavad.

Mu väga kena kalendrimärkmik, mille samuti kingiks sain. Meeletult ilus värv ning armas väike, mida saab kaasas kanda. Just see, mis soovisin :)





Sain ka uue raamatu: Maiad 2012. Ma ei jõua ära oodata millal leian aega, et seda lugema hakata. Mulle meeldib lugeda ning eriti meeldivad mulle sellist sorti raamatud.


Ning enne jõule ostsin endale koju musta värvi küünlad. Ma olen tegelikult tükk aega otsinud ilusaid musta värvi küünlaid. Need on ideaalsed. Need on musta klaasi sees ning küünal ise on ka täiesti must. Klaasi peal on sametist kaunistus ning küünlad on väga kenasti sisse pakitud. Küünlad ostetud Jyskist :)




EstonianBeauty

2 comments:

Unknown said...

OOOhh, see Clarinsi beauty flash balm pidi imeasi olema :D

EstonianBeauty said...

Ma olen ka häid asju selle kohta kuulnud :)