Jan 16, 2012

What´s in my bag...

Hei!
Teen sellise postituse, mida eriti blogi vormis ei tehta. Ning Eestlaste poolt selliseid videosid on ikka väga vähe. Mulle meeldib sellist sorti postitusi lugeda blogides, videosid alati ei viitsigi vaadata. Kui mõni blogi kirjutaja seda loeb siis võiks ka sellise postituse teha või siis kasvõi sellise video teha. Youtube´s on selliseid videosid väga palju ning neid on väga lahe vaadata aeg-ajalt. Muidugi ei pea kogu koti sisu näitama, kasvõi peamised asjad oleks näha. Väga tore oleks, kui Te avaldaksite ka arvamust all kommentaarides, kas sellised postitusi on huvitav lugeda. Siis tean, kas teen selliseid postitusi rohkem :)

Alustan siis sellest, et näitan millise kotiga ma üldse käin. Ma ei ole eriti selline inimene, kes iga päev vahetaks kotti. Talvel, kui ma jopet kannan siis käin ma selle musta kotiga sest need sangad on jopega mugavamad. Kott on ostetud Montonist :) Kevadel käin ma ühe beeži kotiga, mis on mu lemmik. Ning suvel on mul väike üle-õla käiv kott. Muidugi on mul erinevaid pidulikke kotte ka, aga neid võtan harva kapist välja. Siin siis pilt mu koti sisust. Nagu näete kannan ma kaasas hunnik pastakaid, mu telefoni kõrvaklapid, patsikummid, kamm, kosmeetika kott jms.

See on mu uus kalendrimärkmik, mille ma jõuludeks sain. Mu soov oligi, et see oleks väiksem, kui A5. Hästi kena! Ning muidugi on mul kaasas telefon. Siin pildil näete ka mu telefoni taustapilti(sobis märkmikuga hästi kokku).
Ma ei kanna alati prille kaasas, aga enamus ajast on need ikkagi kotis.Kusjuures raam ei ole must nagu pildi pealt võib tunduda, pigem pruunikas. Kui ma prille valisin siis ma tahtsingi sellise raamiga, mis sobiks iga riietusega. Mul ei ole koguaeg prille vaja. Aga kinos käies ja poes kannan ka. Sest ma ei kannata eriti poes käimist, kui ma näen uduselt kaugele :)
Hunnik pastakaid :P
Ning, mis üldise pildi pealt välja jäid: pisike kaarditehoidja/tasku?Ma ei teagi, mis selle õige nimetus on. Ning käte des.vahend. Kusjuures soovitan seda des.vahendit kätele, sest see sisaldab aaloed ning see jätab käed väga hästi lõhnavaks. Enamus lõhnavad jubedalt alkoholi järele ning see aaloega jätab ka käed väga pehmeks. Seda müüakse Stockmannis ja apteekides.


EstonianBeauty

No comments: