Jan 24, 2012

Stockholm

Hei,
käisin eelmine nädal Stockholmi kruiisil. Me ei käinud seal ainult poodides vaid vaatasime ka mujal ringi. Näiteks käisime lossi hoovis, aga kahjuks vahtkonna vahetusele jäime hiljaks.
Ainult 1-2 tundi käisime poodides, sellepärast ka ei ostnud eriti midagi.

Ma ostsin ka ühe väga ilusa sviitri, aga kuna see on musta värvi siis see ei jäänud pildile nii nagu ma oleks tahtnud. Sellepärast pole ka pilti.

Rootsis on pood nimega Kick´s, kust ma ostsin EOS huulepalsami. Ma olen nii paljudes youtube videodes seda huulepalsamit näinud ja kõik kiidavad seda. Mina ostsin roosa-strawberry sorbeti. Sellel on lihtsalt nii huvitav pakend. See on hea huulepalsam niisama niisutamiseks, aga kui huuled on väga kuivad või katki siis see ei tee midagi. See on 100%naturaalne, 95% orgaaniline ning sisaldab E-vitamiini. Ning eos tähendab evolution of smooth
.

Igakord, kui ma laeva peal olen käinud ostan ma M.I.L.K kruusi ning seekord samuti. See on siis veel üks täiendus mu kogule. Mul on samasugused kruusid, aga kõik on eri värvi, eri kirjaga ning erineva pildiga. Aga nendest on aru saada, et need on ühest kollektsioonist. Need tekstid seal peal on nii huvitavad ;)Laeva peal sai ka mängude nurgas aega veedetud. Pildil mina laua hoki moodi mängu mängimas ;)EstonianBeauty

No comments: