Nov 3, 2012

Make Up Store individuaalne meigikursus

 Hei,

sain sünnipäevaks sõbrannadelt kinkekaardi, millega sain siis minna Make Up Store individuaalsele meigikursusele. Make Up Store jumestaja teeb siis päeva- või õhtumeigi ja õpetab paar nippi. Ning saab valida kursuse summa ulatuses ka tooteid. See kursus tasub hästi ära neile, kes nagunii ostavad Make Up Store tooteid. Sa saad selle summa eest tooteid + veel meigi. Ning Make Up Store tooted näevad nii ilusad välja oma musta karbi tõttu ning siiamaani olen rahul olnud ka toodete kvaliteediga.

Mina tahtsin kindlalt õhtumeiki. Päevameik on küllaltki lihtne, aga ilusat suitsusilma on juba keerulisem teha.

Mina valisin selle summa ulatuses neli asja. 
Üks asi, mis ma valisin oli selline pruunikas lauvärv, mida jumestaja kasutas mu kulmudel. Toon on Smog. Sellel ei ole mingit sädelust ning sellepärast sobib hästi ka kulmudele. Ning puudriga rõhutatud kulmud jäävad loomulikumad :) See on üpriski normaalse suurusega ja kasutan seda vahete-vahel ka silmameigis, sest kulmudele mõeldud puudrid on üldjuhul hästi pisikesed. Selle hind peaks jääma kuskil 11 euro juurde :)

Niisiis mu uus lemmik põsepuna! See on hästi ilus heleroosa toon väikse kuldse sädelusega. See ei jää ebaloomulik, pigem annab sellise ilusa kuma näole. Üldjuhul ma sädelevaid põsepunasid ei armasta, eriti suvel, sest päiksese käes jääb see väga-väga sädelev. Kuid praegusel ajal või õhtuti kasutades on see ideaalne. Põsepuna nimi on Passion ning selle hind jääb samuti 11 euro juurde :)


Siis võtsin ka peitekreemi, mis katab hästi punaseid kohti. See on hästi kreemjas ning katab väga hästi pisivead ära näol. Kuna ta ei ole vedel, pigem tahkem siis on sellel väga hea katvus. Seda soovitatakse kanda pintsliga, kuid mina eelistan näppudega, sest näppude peal läheb ta veidi vedelamaks ning siis on seda kergem nahaga ühtlustada. Toote nimi on Easy cover - red ning hind jääb samuti 11 euro lähedale :)

Ning viimasena valisin ka huulepulga. Ma olen väga rahul sellega, hästi niisutav ja püsib hästi peal. Ning valisingi heledama tooni, mis sobib igapäevaseks kandmiseks. Make up store huulepulkade kohta olen kuulnud häid sõnu ning need on tõesti väga head. Hind jääb kuskile 12 euro lähedale :)



On keegi veel käinud Make Up Store individuaalsel kursusel? Kuidas Make Up Store asjadega rahul olete?

EstonianBeauty

1 comment:

E v e said...

Jah, mina olen käinud. Sain samuti sõbrantsidelt sünnipäevaks :)
http://everythingbyeve.blogspot.com/2012/05/make-up-storeis.html