Jul 23, 2010

Kunstripsmed


Tere! Mõtlesin rääkida natuke oma kogemusest kunstripsmetega. Aasta alguses paigaldasin endale püsiripsmepikendused ja tõesti väga-väga ilusad. Aga nende suur miinus on see, et nad lähevad ruttu sassi ja hoolduses peaks ikka päris tihti käima, et ideaalsed püsiks. Aga muidu on need väga kenad ja tõesti sain pidevalt komplimente isegi praktiliselt võõrastelt inimestelt. Lasin paigaldada 12mm c-kurv naaritsaripsmed. See on minu arust täitsa normaalne pikkus. Mul oli ka hea tehnik, kes tegi oma tööd põhjalikult ja ripsmed olid tihedad. Internetis olen näinud ikka parajaid õudukaid, kus 3-4 karva ühe ripsmekaare peal. Eemaldasin need sellepärast, et ma lihtsalt ei suutnud nendega elada :D Mul oli halb magada ja nägu ei saanud korralikult puhastada. Juukseid oli paha pesta, sest shampooni koostisosad pidid seda liimi lagundama ja ma koguaeg kartsin, et need tulevad pesemisega ära. Aga ma olengi ülemõtleja tüüp :P Aga kes on tahtnud neid paigaldada siis peaks kindlasti ära proovima. Lisasin ka pildi enda ripsmetest.

Nüüd tahtsin ära proovida kunstripsmed(need mis ise saab panna). See terve riba peal olevad ripsmed. Ma lihtsalt ei oska panna neid:D Ma üritasin ja üritasin aga hakkama ei saanud. Ma olen vaadanud youtube’ist igasuguseid videosid kuidas panna, aga ise oska. Kuigi videos tundub nii lihtne. Jube kahju igatahes, sest ma ostsin kolm paari ja raha läks raisku :P Aga ma õpin selle mingi päev kindlasti ära ! Ma ei saaks ennem rahu :P

Siis proovisin ära üksikud kunstripsmed ja nendega jäin rahule. Ma ostsin Ardelli DuraLash Naturals need maksid kaubamajas 89krooni. Liim maksis 79krooni ja see on Kiss veekindel liim. Aga veekindel see kohe kindlasti pole:P Neid ripsmeid on kolme pikkust ja ma ostsin kõige lühemad. Tulemus jäi väga loomulik nagu olekski oma ripsmed. Väga vau efekt jääks võibolla pikematega.



Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty


No comments: