Jul 20, 2010

Parfüümi kasutamine suvel




#1 Parfüümi lõhn tundub vängem päikese käes soojade ilmadega, kui ta tegelikult on. Kui te ikkagi panete endale parfüümi siis pange seda vähem kui tavaliselt. Muidu võib kõrval seisja arvata, et olete terve pudeli ära kasutanud.

#2 Võivad tekkida pigmendi laigud. Seda võin kinnitada omast kogemusest. Paar aastat tagasi käisin solaariumis ja muidugi ma ei teadnud, et parfüümist võivad tekkida pigmendi laigud. Talvel neid näha pole, aga suvel päikest võttes tulevad need esile. Pigmendi laikude eemaldamine on kallis ja kannatust nõudev protsess. Vaatamata efektiivsele ravile võivad nad uuesti tagasi tekkida.

Suvel on üldse parem kasutada võimalikult looduslikke kreeme ja need peaks kindlasti olema võimalikult vähese alkoholisisaldusega.

Kreemidega on ka keeruline. Sest kreeme ei tohi hoida üle +25kraadi ja kui väljas on väga soe nagu praegused ilmad siis ei tasu kreemidega liialdada. Pigem tuleks kasutada keha õlisid või muid loodulikke niisutajaid. Ma ise hoian praegu oma kreeme üldse külmkapis, sest siis need ei rikne. Üks näokreem hakkas mul imelikult lõhnama(selle viskasin üldse ära) ja ma igaks juhuks panin teised kreemid külmkappi, aga mul oli toas ka 30kraadi. Silmakreemi hoian ma aastaringselt külmkapis.

Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty

No comments: