Jul 6, 2010

Tere! Kirjutan oma kogemusest JOIK toodetega.

Kõik JOIK tooted on valmistatud käsitööna Eestis ja õeldakse, et pidid väga looduslikud olema. Need pole nii looduslikud, kui väidetakse, aga mis tänapäeval enam looduslik on?

Ostsin siin mingi aeg neli JOIK toodet. Üks neist oli sügavpuhastav näoõli(pildil), mida tuleb õhtuti kasutada. See maksab 65 krooni. Olen kuulnud paljudelt, et alguses teeb see õli näo veel hullemaks kui see oli. Minul õnneks ei teinud. Peale kasutamist on nägu hästi pehme ja niisutatud. Kuid iga õhtu ei viitsinud selle õliga jamada, praegu kasutan seda paar korda nädalas. Rasusele nahale see ei sobi, sest ta on väga niisutav ja võib naha hullemaks teha. Peale sügavpuhastava õli kasutamist soovitatakse kasutada toniseerivat näovett (65 krooni), mida võib kasutada õhtul ja hommikul. Kuid kuna see sisaldab astelpajuõli siis see jätab nahale oranzika kuma, mis mulle ei meeldinud. Hommikuti ei saaks seda küll kasutada. Ainult juhul, kui peale selle kasutamist nägu ära puhastada, aga siis poleks sel näoveel mõtet.
Siis kasutasin korra veel kerget silmaümbruskreemi mangovõi ja argaaniaõliga. Kreemitasin silmaümbrust ja siis tundsin, et kõik hakkas kihelema silma ümber. Nahk läks tulipunaseks ja paiste. Õhetus läks üle, kuid õhtul tekkisid silma alla väiksed punnid. Need olid kuskil nädal aega punased. Ma nägin välja nagu narkomaan :D Jube kogemus. Ma arvan, et ma olen tundlik mõne koostisosa vastu. See sisaldab erinevaid õlisid, mis ei sobi arvatavasti mulle.
Siis ostsin veel huulevõide meega ( pildil) ja see maksab 60 krooni. Seda ei saaks kasutada huulepulga pintsliga, sest seal sees on tükid mis sulavad sõrme soojusega ära. Seda tuleb sõrmedega huultele kanda, mis mulle nii väga ei meeldi. Aga see on hea niisutus huultele. Üks asi millest olen head kuulnud on puhastav ja värskendav näomask rohelise tee ja piparmündiga(pildil) ja maksab 65 krooni. Proovin selle kindlasti mingi aeg ära.





Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty

No comments: