Jul 19, 2010

Sally Hansen, avon aluslakk

Sally Hansen Xtreme wear- Strawberry Icing 85

Võibolla olete pannud tähele Sally Hanseni uut küünelakkide sarja. Seal on väga suvised toonid – roosad, kollased, sinised, rohelised jne. Mina ostsin roosa tooni, sest ma ei kanna küüntel väga värvilisi ja julgeid toone. Strawberry Icing on tumedam roosa ja sädelusega, aga see on väikse sädelusega. Kuid selles ei ole nii palju pigmenti, kui ma tahaks. Seda peab kindlasti kaks kihti panema. Aga samas selle laki juures on hea see, et ta kuivab küllaltki kiiresti ja maniküür saab kiiresti valmis. Lisan ka pildi enda maniküürist, mis selle lakiga tegin :) See lakk jääb küünele natuke lohaka muljega, aga see võibolla häirib ainult mind, sest olen selles suhtes pedantlik :P



Küünelaki eemaldajana kasutan ma Sally Hanseni polish remover for dry and brittle nails. See on kõige parem mida olen kasutanud ja mul läheb juba 3-4 pudel vist. Varem kasutasin manhattani ja dependi oma, aga need ei meeldinud mulle üldse.Dependi küünelakieemaldaja jätab küüned kuivaks. Ja muidu Dependi aluslakk kuivab pudelis jube kiiresti ära ja manhattani lakke ei soovita kellegile.


Aluslakina kasutan ma avon tugevdav aluslakk 24K gold strength. See on läbipaistev ja väikse säraga.



Tänan neid, kes lugesid ja oma arvamuse ka kommentaaridesse jätavad :) EstonianBeauty

No comments: