Feb 3, 2012

Elizabeth Arden eight hour cream skin protectant

Hei,
ma sain selle kingiks, aga ei mäleta enam mille puhul. Kasutanud olen ma seda eelmise aasta kevadest.
Ma ei kasuta seda iga päev, sest see kreem on väga rasvane. Seda võib kasutada igal pool, kus nahk on kuiv või lõhenev nagu näiteks küünarnukkidel.
See meenutab natuke vaseliini. Ma olen kuulnud, et paljudele ei meeldi see lõhn aga mulle nii meeldib. See lõhnabki nagu ravisalv.
Minu meelest üks kohustuslik asi talvel eriti, kui on nii külm nagu praegu.
Mina kasutasin seda õhtuti, sest see jääb nahale samasugusena nagu mesi. Samuti on see hea, kui nahk on päikese käes ära põlenud. Kui ma seda näol kasutan siis ma ei määri tervet nägu kokku, vaid ainult kuivemad kohad. Näiteks ninaümbrus või otsaesine. Ning seda ei pea panema üldse palju ning sellepärast ühest tuubist piisab kauaks ajaks.
Kindlasti soovitan selle endale soetada ning see potsik ei jää kindlasti ka minul viimaseks :)

EstonianBeauty

No comments: