Feb 26, 2012

Isetehtud koorija

Hei,
ma olen arvatavasti ka enne maininud, et mulle meeldivad koorijad kodustest asjadest. Ma tean, et paljud kasutavad ainult kohvi koorimiseks. Minu arust on ainult kohviga koorimine ebamugav. Mina panen koorijasse mett, suhkrut, kohvi ja õli. Siis koorija libiseb ka nahal paremini. Kui palju mida panna - seda peab igaüks ise vaatama. Mina panen kõige rohkem mett ja kõige vähem õli. Mesi ja õli on niisutavad ning nahk ei jää kuivaks peale koorimist. See koorija on pigem kehale, sest näole oleks see liiga karm.
Kuidas tundub, prooviksite ise järgi?




















3 comments:

sissukas said...

Ma olen samamoodi koorijat ise teinud, aga ilma suhkruta :) Tulemuseks väga mõnus ja pehme nahk :)

Anonymous said...

olen teinud kohvi ja suhkri koorijat ning nahk jääb väga siidine ja pehme:)

EstonianBeauty said...

Nahk jääb tõesti väga pehme selle koorijaga :)