Feb 9, 2012

Lumene tooted

Hei,
olen vahepeal ostnud paar Lumene toodet nii, et väike hauli postitus :)
Esimene on Lumene sensitive touch puhastuskreem. Ma olen nüüdseks paar korda jõudnud seda kasutada. Talviti on seda mõnus kasutada, sest see on hästi niisutav ning sobib pigem kuivema nahatüübiga inimestele. Ning see on paksem ning see tundub nagu olekski kreem. Aga kuna ma olen seda nii vähe veel kasutanud siis palju ei oska selle kohta öelda. Võibolla teen hiljem pikema postituse selle kohta eraldi.


Ostsin veel Lumene eye dramatizer silmapliiatsi toonis Peach. See võibolla tundub nahal hele, aga see jätab silmad nii ilusaks. See on väikese säraga ning toon on rohkem selline kreemikas. Ning silmad on kuidagi värskemad. Mulle igatahes väga meeldib.

Ning siis ostsin ka Lumene Natural code lauvärvid. Väga ilusad toonid, kuid mitte väga pigmendi rohked. Võibolla primeriga jääb paremini. Pean veel proovima..










EstonianBeauty

No comments: