Feb 16, 2012

Geelküüned 12

Hei,
need mu 12. geelküüned ning praeguseks ka viimased. Otsustasin mõneks ajaks ilma geelküünteta olla, sest ma nii igatsen endale ise küünemaalinguid teha. Need küünenäidised, mida teinud olen ei asenda ikkagi seda. Mulle meeldivad väga geelküüned ning need on ka mugavamad. Aga on vaja lihtsalt vaheldust. Ning mu sõbranna, kes oskab super hästi igasuguseid maalinguid lubas mulle ka maniküüri teha - ei jõua ära oodata! :P
Aga kuna mul on piisavalt pikalt geelküüned olnud siis on mul vaja osta uus alus- ja pealislakk. Aluslakiks olen mõelnud Sally Hanseni oma, kõik kiidavad seda. Äkki keegi soovitab mõnda muud? Mul oleks vaja aluslakki, mis on tugev ja ka raviv.

Aga piltide juurde..
Seekord lasin küüned teha roosa-helelillaka geellakiga ning peal on valge lilleke, mille südames on kristall. Kusjuures tegelikult on küüned roosamad, aga pildil on rohkem helelillad.





EstonianBeauty

No comments: